Bosch TCA7621RW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TCA7621RW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

martin 50 17-02-2011
Geschreven voor: Bosch TCA7621RW

apparaat 2 weken in bezit, had hiervoor een Bosch Benvenuto B30 die 7 jaar probleemloos meeging. Deze
Veroprof 600 is absoluut een klasse beter, mooie volle kopjes koffie, koffie is goed heet, malen gaat zeer stil, melkschuimen gaat perfect,mooie grote waterbak in de vormgeving verwerkt. Alles makkelijk te bedienen en uitleesbaar in het schermpje.Kortom
met natuurlijk een goede kwaliteit koffieboon zeker
een aanrader.

Quattromtm 07-06-2010
Geschreven voor: Bosch TCA7621RW

Sinds 2 maanden zijn we in het bezit van dit koffie apparaat.
Had ik hem niet gedeelte lijk bij de keuken gekregen , had ik ook waarschijnlijk niet gehad.
Maar ik ben vol lof over dit apparaat. heel makkelijk te bedienen, geeft alle handelingen duidelijk aan. koffie is heerlijk. een cappacino maak je door op 1 knop te drukken.. echt super.
Wel ben ik verbaasd over de hoeveelheid rest water wat in de lekbak komt.. na 4 a 5 kopjes is die al bijna vol.

ik kan hem echt aanbevelen.. hij is echt top.(vooral met starbucks boontjes erin)

Marc6969 23-12-2009
Geschreven voor: Bosch TCA7621RW

Fantastisch apparaat! In alles perfect. Bosch heeft echt nagedacht over de vele koffiewensen die mensen hebben.
Heel slim is het gescheiden 'melksysteem'! Niet alles door 1 pijpje maar gescheiden. Je klapt het pijpje naar rechts (naar het melkpijpje) en alles loop dr in. Het melkpijpje is makkelijk schoon te houden wat erg hygienisch is,

Een duurzaam apparaat met een lange levensduur (naar mijn mening) ze geven niet voor niets 2 jaar garantie. Het is wel wat aan de duurdere kant (heb m een keer gezien voor 850 euro) maar geen seconde spijt van.